Oliver

Min söta Oliver ska sova över inatt ♥
Har verkligen saknat honom. Han har lärt sig massor sen jag träffade honom sist, nu pratar han med riktiga meningar, sägar alltid tack och snälla och han har lärt sig sjunga också :)
Jag satt och spelade "hallelujah" på gitarren och sjöng till och helt plötsligt så började han sjunga på "lilla snigel" till det jag spelade och sjöng, men det var inte den vanliga texten till "lilla snigel" utan han sjöng lite som han själv tyckte, i sången så började han sjunga om att snigeln bodde i ett hus och åt mat och massa sånt där. Han är bara för gullig ♥


Oliver och jag ♥ Om ni kollar så ser ni att jag har klippt mig också :)


Oliver målar ♥






Jag saknar dig så himla mycket, förstår bara inte hur det kunde bli såhär ♥ 

Kommentarer
Postat av: Kina

Hej Em:)

Åhh stackare :(

Men det blir bättre Isch promise :D

slinga mitt hår? (A)

<3<3<3

2008-12-16 @ 18:00:49
URL: http://grodaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0