Torsdagen 11 December

Hej!
Är det bara jag som tycker att bloggen behöver uppdateras? På söndag är det 4 månader sen jag kom hem från Frankrike och jag skulle skriva i bloggen, det vart bara inte så^^.

Men men, idag så var jag i skolan, hade tänkt klippa, men det slutade med att Jennifer klippte mig istället. Sen när hon var klar med mitt hår så gick vi iväg till kören och hade genrep inför imorgon, då vi ska vara med i Luciatåget. Det var kul och jag ser verkligen fram emot morgondagen. När kören var slut så fick jag springa till bussen och när jag kom hem så provade jag mitt Lucialinne.
Sen var mamma snäll och skjutsade mig tillbaka till stan där jag träffade Kristina och Elin, sen dumpade jag och Kina av Elin och gick vi till Helena och väntade på att Helena och Robin skulle komma. När dom kom så gick vi in till helena och fikade och sen gick vi iväg till OP-kyrkan för att Elin (ledare) skulle vara med i Luciatåg där. Det var jättefint med alla ljus och all sång :)
När det var slut så gick jag iväg till Ellan och där planerade hon och jag in när jag ska följa med henne till Bo-skogen, vilket blir den 2-4 Januari, längtar redan :)

Men nu måste jag verkligen sova, ska vara på skolan kl 07.00 imorgon^^

Måste förresten säga grattis till farfar som skulle ha blivit 88 år idag! ♥













Jag vill att det ska vara som det var förut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0