30 December!

Heej!

Vakna typ för 2 timmar sen. Måste verkligen lägga mig lite tidigare på kvällarna så att jag vaknar tidigare. Visst det är jullov, men måste ställa om mig till skolan börjar igen. Och på tal om skolan, så har våran klass fått en hemuppgift att göra den 7 januari så är vi lediga hela den dan istället och börjar den 8 januari. Men jag måste i alla fall till skolan eftersom jag har fått en uppgift på musiken. Ska spela en låt på gitarr och sjunga till, men jag vet bara inte vilken låt som jag ska spela. Antingen blir det "Hallelujah - Jeff Buckley" eller "Last christmas - George Michael/ Wham". Har beslutsångest och har bara en vecka på mig att öva. Nån som kan hjälpa mig?

Nu måste jag ta och möblera om också.
Mamma tycker inte om hur jag möblerade om rummet för några veckor sen, så nu tycker hon att jag ska möblera som det var förut. och sen ska jag byta gardiner och sen lägga över ett stort tyg över min blåa, vackra soffa. Men innan dess så måste jag städa, och det är verkligen tråkigt tycker jag. Jag hittar bättre mina saker när dom ligger utspridda överallt. När jag städar så lägger jag undan sakerna på nåt speciellt ställe och sen glömmer jag bara bort var jag har lagt dom. Det känns jättebra x)

Men nu är det nog dags att jag börjar städa och möblera. Men jag lär ju i alla fall inte hinna till vi ska iväg på bio. Jag, pappa, Richard och Petra ska kolla på "the day the earth stood still" :) Det blir nog kul :D


Men ha det bra, det ska i alla fall jag ha :)  Hej då! ♥



Miss You! ♥

Kommentarer
Postat av: Elina

Oh jag var på premiären av "The day the earth stood still" för några veckor sen, den är bra :)



Ses imorgon!

2009-01-01 @ 19:03:06
URL: http://elinanorlen.blogg.se/
Postat av: Denise

Sv: Jaha vad häftigt!



Föjl gärna min blogg med bloglovin:)

/Denise

2009-01-04 @ 10:58:19
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: Denise

Sv: Jaha vad häftigt!



Föjl gärna min blogg med bloglovin:)

/Denise

2009-01-04 @ 10:58:28
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0