Fredagkväll med Jenny!

Det  vart en händelserik fredag i alla fall. Jenny kom hit och vi tittade på "A nightmare on Elm street " samtidigt som vi åt popcorn och chip och drack dricka, det vart ganska mycket över från tjejkvällen.
Efter det så gick vi upp på mitt rum, och tog med oss laptopen, sen satt vi där och kollade på roliga filmer på youtube. Sen upptäckte vi att klockan var fem i halv tolv och Jenny skulle vara hemma halv. Det vart ganska stressigt. Lagom roligt att cykla hem i mörkret efter att ha kollat skräckfilm. Efter att Jenny åkte hem satt jag vid datorn ett tag, sen så duschade jag, hämtade dricka och nu sitter jag här igen.

Ja, vad ska man hitta på nu då?
Jag har tråkigt, inga roliga inne på msn och jag har ingen lust att gå och lägga mig än. Och nu så fick jag plötsligt lust att städa  rummet, som ni kanske vet så är det väldigt ovanligt att jag får för mig att städa helt frivilligt. Som tur är så är det inte så stökigt som det brukar vara. Sen måste jag bara kolla om det är någon som sover, så att jag inte börjar dammsuga och väcker hela huset, det skulle vara typiskt mig i såfall x)

Ja, nu kanske jag ska sätta igång med min städning innan jag kommer på nåt roligare att göra.
Hej med er ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha och sen så fånga vi en mal också! ;)

2008-07-26 @ 11:55:42
Postat av: Jenny

hoppsan, jenny förresten XP

2008-07-26 @ 11:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0