Söndag

Jaha idag skulle jag jobba typ i 9 timmar men så upptäckte vi att om jag skulle jobba till 21.00 så skulle jag jobba 8.5 timmars övertid, så jag fick sluta runt 14 :) Fast det åskade och regnade så mkt att jag stannade kvar i kyrkan. Sen kom Elins mamma med mcdonalds och medan vi åt så kom våran gamla rektor in XD Han skulle tydligen spela på musikgudstjänsten.
Och så fick han syn på oss och så sa han:
- Jaså, här har vi 2 gamla adolfsbergelever.
Sen gick han och jag och elin höll verkligen på att skratta ihjäl oss, fast vi vet inte vad det var vi skrattade åt XD
Men men, tillslut kom jag hem och då upptäckte jag att oliver var här, han kom tydligen en dag tidigare <3 så nu ska han stanna tills på onsdag och imorron hoppas jag att det är fint väder så att vi kan åka och bada :)

Hej då! ♥

Kommentarer
Postat av: BILL!! <3

nee han skulle inte spela det va hans son som skulle spela... han va skit dålig och såg oxxå bögig ut xD

en grej vii garva åt dåå va jue när du la en 4:a jag la en 5:a och du satt och sa din tur hela tiden och jag försökte fåå dej att fatta att det va diun tur och sen när du fatta såå börja vii as garva xP

pözz <3<3<3<3

2008-07-31 @ 19:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0