Tisdag och Liseberg

Väckarklockan ringde vid halv 7 och jag var ovanligt pigg för att ha gått upp så tidigt. men det var nog för att jag somnade tidigt också. Kvart över 8 så kom Anna och Viola och hämtade upp mig och sen gick vi till busstationen.
Bussen vi skulle åka med var 10 minuter försenad ungefär men när den kom så tog vi platserna längst bak. Det var riktigt jobbigt att sitta i en buss i 3,5 timmar. Tur att man hade musik och nån att prata med.  När vi kom fram till göteborg och liseberg så spöregnade det men det avtog ganska snabbt. Anna tyckte att vi skulle åka balder först, tyckte inte jag men vi åkte den i alla fall, tappade rösten i första backen redan XD Kan ju säga att jag HATAR bergochdal-banor XD Det var en jättebra dag och jag hoppas vi gör om det nästa år ♥


En bild på Anna i bussen på väg hem från Liseberg. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0