Tjejkväll <3



Bilden: Kolla fönstret XD första bilden är när vi gick och la oss och andra bilden är precis innan vi somnade XD

Kristina, Jenny, Fanny, Felicia och Zandra kom på kvällen. Vi åt tacos och sen så åkte vi och badade i säbylund. Det var bara Felicia och kristina som skulle bada, men när vi väl kom dit så vägrade Felicia bada och Kristina vägrade bada ensam. Och eftersom vattnet var så varmt och jag är så snäll så offrade jag mig att bada med kristina. Jag hade ju inga badkläder med mig och jag kunde inte bada i underkläder eftersom dom var vita och skulle ha blivit genomskinliga så fick jag helt enkelt bada med kläderna på XD
Sen fick jag skjuts tillbaka på Zandras moppe,  när vi kom hem hit igen så åkte Zabdra hem och jag och dom andra satte oss och kollade på A nightmare on Elm street.
Den var tydligen väldigt läskig för Fanny, Felicia och Kristina skrek i stort sett hela tiden, jag tyckte inte alls den var läskig XD
´Sen efter den så kollade vi på Guldkompassen, så att dom kunde sova. Klockan 4 var alla klara att gå och lägga sig, men så var det ju den där lilla detaljen att Felicia fick överskottsenergi, hon som var så trött under filmen. Hon höll på tills klockan var kvart över 6 och då kunde vi äntligen sova.

Sen nästa morgon vid halv 11 ungefär så vaknade vi och Felicia fick överskottsenergi, jag tyckte i alla fall att hon kunde vara lite trött efter att bara ha sovit i ca 4 timmar, men nej då, hon var lika sprallig som innan vi somnade XD
Efter att vi hade ätit så gick vi på promenad och när vi kom tillbaka så kollade vi på A nightmare on Elm street, part 2. Den var tydligen inte lika läskig som första, för Fanny och Felicia var inte lika rädda XD
Efter filmen så åkte dom hem och Jenny stannade kvar för vi skulle kolla på A nightmare on Elm street, part 3.
Sen efter den filmen så cyklade hon hem. sen har det inte hänt så mkt  annat här :P

Det här måste vi göra om nån gång ♥ ( Även om vi måste ha rep och silvertejp till Felicia för att hon ska hålla sig lugn )

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tar med silvertejpen!! XP

2008-08-01 @ 13:41:21
Postat av: Kino

haha Zabdra åkte hem ;) hehe

Men jah skrek faktiskt inte så mycket;)

Jag vill se fortsättningen på tvåan och de andra oxå haha x) Det var ju roliga :) <33

2008-08-01 @ 20:29:47
URL: http://grodaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0