Påsklov -Onsdag

Elin har precis åkt hem, så nu sitter jag här och funderar på vad  jag ska göra, blir väl att kolla hockey som alla andra människor^^
Okej, vet seriöst inte vad jag ska skriva, mitt huvud är fullt med tankar, men vet ändå inte vad jag ska skriva.
Nej nu orkar jag inte sitta här. Nu  har jag bestämt mig för att städa rummet och det SKA göras också. Måste bli bättre på att hålla ordning, det är jobbigt att städa typ varannan dag. Sen ska jag ta och sminka mig, jag vet att de är onödigt när klockan är så mkt, men har man inget annat för sig så, måste ju prova sminket jag fick av Frida också^^

Funderar på att starta en till blogg, där jag bara skriver ner mina tankar. Som kommer vara lösenordsskyddad och vissa bara kommer att få läsa. Det känns som att jag behöver skriva av mig, och jag vill inte skriva allt här där precis alla kan läsa. Men men, funderar fortfarande på det.




Och så har min moster varit så snäll och köpt med mitt favoritgodis från Tyskland. Och NEJ, det är inte alls samma choklad som finns i Sverige. Den här är mkt godare!!! :D

Puss hej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0