Påsklov - Torsdag

Då sitter man här igen. Vaknade faktiskt innan 11 idag, vilket var ovanligt^^ Men hade bara massa mardrömmar, jag hade tydligen mördat någon i självförsvar, men så vaknar jag till och hoppades att jag drömde vilket jag upptäckte att jag hade gjort, men så visade det sig att jag visst  hade dödat nån och det var genom att jag tappa kontrollen över en bil och körde ihjäl nån. Sen var det tydligen nån mördare i trakten för alla blev typ mördade, och inte nog med det så kröp det jättespindlar överallt. Sen vaknade jag på riktigt och den drömmen var hemsk. Usch.

Nu funderar jag på om jag ska ringa mamma och kolla när hon skulle komma och hämta mig. Vi ska åka till Navet i kumla typ och kolla om vi hittar några böcker och så sitter jag och funderar om Emma jobbar ikväll, för då skulle jag kunna sova över hos mormor i kväll och så kan Emma hjälpa mig att sy klart min klänning som jag typ skulle ha vart klar med i slutet av 9an.

Det vart ingen städning igår^^ Vet inte vad jag gjorde istället, ja just det, jag kollade på hockeyn. Det är kul att titta på men jag kanske inte är så insatt i det där. Mamma suckade bara när jag kom in och fråga vilka som var färjestad och vilka som var hv71^^ Mkt bättre att kolla när det är VM eller OS då fattar man i alla fall vilka figurer som är vilka^^

Efter hockeyn gick jag upp på mitt rum och satte mig vid datorn igen. Kollade på The secret life of the american teenager. Det programmet är ju såå bra :)

Sen var jag så trött så jag gick och la mig :)

Nej nu ska jag ringa mamma och kolla om hon tänker hämta mig eller inte :D

Puss hej♥

Det här var förresten mitt hundrade inlägg här i bloggen! Trodde inte att jag skulle vara så duktig att skriva så mkt :)

Kommentarer
Postat av: Kina

haha Emelie du är bäst!

Ingen normal människa kan ju se vilka som är vilka när man kollar på sport xD haha <3<33

2009-04-13 @ 22:37:44
URL: http://grodaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0