Hes..

Hade feber i tisdags så tillbringade hela eftermiddagen + kvällen i min säng.  Orkade ju typ ingenting, men kanske berodde på att jag hängde utanför ett fönster i några timmar i helgen^^
Men nu är jag nästan bra igen, hostar fortfarande och nu har jag blivit väldigt hes också, och det är bara för att jag vill sjunga -.-' Jag som älskar att sjunga.
Nej nu ska jag kolla klart på tvn och sen ska jag nog sova. Imorgon är jag ledig, så ska fixa Sofies löshår óch sen så ska jag ev träffa jennifer, städa rummet, ev träffa elin och sen så kommer Oliver och Sofie på eftermiddagen så ska se till att vara hemma då :)

Puss hej♥


Kommentarer
Postat av: Bellbell

Haha, och så koma jag också ^^ Jag hade med mig bullar och sockerkaka, men det åt vi aldrig xD

2009-04-03 @ 19:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0