Sommar!!

Har precis spelat gitarr, mina fingertoppar är näst intill blåa och dom gör väldigt ont, går ju knappt att skriva nu. Men börjar faktiskt bli riktigt bra på det. Jag gillar inte att skryta om saker och ting, men hur många är det egentligen som läser min blogg? Det var jättesött när jag sjöng för Oliver igår, skulle försöka få honom lugn eftersom han hade överskottsenergi och då frågade jag om han kunde sitta still så kunde jag spela lite för honom. Och han satt så tyst och fint medan jag sjöng Idas sommarvisa och när jag slutade spela satt han fortfarande tyst och tittade på mig och eftersom han inte sa nåt så frågade jag tillslut om jag sjöng fint. Då svarade han drömmande: Aa ♥
Älskar den ungen♥

Är så taggad till sommaren!

Saker jag ska göra:

  • Sommarjobba (om jag får nåt sommarjobb alltså)
  • Stockholm med mamma
  • Liseberg med KU
  • Åka till Boskogen och tälta m.m
  • Midsommar i Harge
  • Sola och bli brun!
  • Cykel/moppesemester med sis
  • Kanske åka till Karlstad
  • Och sen såklart försöka vara med så många vänner som möjligt!♥

Nej nu ska jag kolla klart på hockey

Puss hej♥


Kommentarer
Postat av: Bellbell

Jag gillar sista punkten ^^

Orka ishockey, det är speedway som gäller!

2009-04-27 @ 22:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0