Minnen!

Åh herregud.

Kollade igenom massa gamla bilder och om ni också tittar på dom så säger ni nog också herregud x)




Jag vill ha tillbaka håret som jag hade på dom 2 första bilderna!


Jaa... Oliver är söt ♥ Och jag ser ju ut som jag gör..


Kan man tro att det är Petra som sitter där till höger med det långa bruna håret? Danne till vänster


Jaa.. Hemsk bild, men godiset var gott!


Rickard och Pappa, hur ser dom egentligen ut? x)


Petra, sångaren i the poodles och jag xD Herregud alltså..


Återigen herregud, och ingen mer kommentar xD

Jag kommer säkert hitta massa mera bilder på andra datorn sen, Men nu har ni i alla fall nånting att skratta åt en stund^^

Puss hej♥


Kommentarer
Postat av: Grodaaa

åh vad fint hår du hade på godisbilden! Du ser lite mindre ut i långt hår men det är fortfarande fint :) haha

Petra har förändrats ganska mycket om man säger så;) haha

♥♥♥

2009-08-24 @ 21:07:35
URL: http://grodaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0