Gustavsvik

Orkade inte uppdatera nåt igår, men var i alla fall på Gustavsvik med Jennifer, där skulle vi möta upp hennes kompis Mattias och hans kompis Kristian. Så sitter vi och väntar på dom och så utbrister Jenn: där är dom!
Jag försökte fatta vilka det va hon menade, jag såg ju bara massa småungar och sen 2 st fjortiskillar. Och självklart var det dom där fjortiskillarna vi skulle träffa. Var tvungen att fråga Jenn lite diskret hur gamla dom va, dom såg ut av vara typ 94:or eller nåt, men dom var tydligen 92:or.  Och sen så lyckades vi komma in på ungdom, fast vi räknades som vuxna. Sen vart det bad, bad och bad :)
Efter att vi hade badat så gick vi till Mattias och Kristians stuga som dom hyrde på gustavsviks camping. Men dom var så osociala så vi ringde Jimmy och så fick han åka och hämta oss^^

Puss hej ♥


Kommentarer
Postat av: p e e l i i n

Tack så mycket! :)

Näe jag har haft de nån gång jag åxå, men tack å lov är de typ bara nån gång om året!

Ha en trevlig kväll! :)

2009-08-08 @ 21:35:40
URL: http://niidju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0