Sova kanske?

Hellu, det känns som att jag snart borde gå och lägga mig. Måste fixa massa innan jag ska hämta Elin imorgon. Sen efter att jag hämtat henne blir det att åka till bion och se harry potter. Synd bara att inte Kina är med och ser den, vi hade ju bestämt att vi skulle det. Aja, vi får se nån annan film med henne istället :)
Och imorgon ska mormor hämta ut eclipse på biblioteket till mig. Då har jag äntligen nåt att läsa. Den andra boken jag läser är fortfarande seg, det enda mer som har hänt är att en hund lyckats komma in i stugan där hon är fasbunden och börjar äta på hennes döda man. Och självklart får man läsa hela händelsen ur hundens perspektiv också. Kan det bli sämre än så?

Nu nu SKA jag gå och lägga mig.

Pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0