Marieberg och promenad

Seriöst nu är det den tredje jävla gången jag skriver detta inlägg av olika anledningar...!

Vaknade vid typ 9.15 av ett sms från Elin, hon tyckte att vi skulle åka tidigare till marieberg. Och det sa jag att vi kunde om jag fick sova en stund till, men det fick jag inte så det gjorde jag ändå. Och såklart drömmer jag nån skum dröm; Jag och Robin skulle åka nån bergochdalbana och straxt innan vi ska åka iväg så upptäcker vi att säkerhetsgrejen inte har blivit spärrad. Så vaknade jag men ändå, jag tycker inte om att drömma sånt speciellt inte när vi ska till Liseberg imorgon och det har hänt mig förut att dom där grejerna inte har varit spärrade. Det var typ 1 år sen då jag var där med Anna och vi skulle åka spinrock (tror den heter så) och så när vi ganska högt upp i luften så upptäcker jag att det inte har blivit spärrat, fatta vad rädd jag var, speciellt när jag är så höjdrädd också och hängde halvt uppochner. Sen när vi väl kommer ner säger Anna att hennes var likadan. Herregud vad hemskt det var. Men det är bara att hoppas att inget händer imorgon, men jag har en känsla av att det kommer det^^

Sen i alla fall åkte jag till mareiberg och mötte upp Elin och så gick vi till Gina och då köpte jag t-shirten jag ville ha. Sen gick vi runt och skrattade och hade roligt som vanlig och sen skjutsade jag henne hem. När jag själv kom hem så ringde jag Isabel och frågade om hon vill följa med mig och Nelly på en promenad, det ville hon så när hon kom så hjälpte hon mig att stämma gitarrerna och sen gick vi ut på en promenad genom Mosås och så diskuterade vi gamla klasskamrater och så. Sen gick jag och Nelly hem och Isabel fortsatte till minigolfen där hon skulle möta sin farmor och kusin.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. Jo juste, jag hittade en dubbad version av Pippi Långstrump.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0