Sol och värme

Äntligen har värmen kommit och det är bara såå skönt. Kan ju säga att jag slipper frysa nu i alla fall.
Sen har vi ju dom där dumma myggorna som bara älskar mig. Jag älskar definitivt inte dom, det kliar och så har jag 2 bett på foten som gör att jag inte kan ha mina favoritskor. Och sen skadade jag foten på nåt sätt i harge och det börjar göra ont igen. Nu kommer i stortsett bara negativa saker och det kommer fortsätta, för igår gick våran tv sönder, den enda vi kan kolla på om man bortser från projektorn, sen gick vattenpumpen sönder så vi hade inge vatten igår, väldigt kul. Så nu slår jag nästan vad om att projektorlampan kommer sluta fungera i helgen bara för att. Nej, så ska vi inte säga för då kommer den garanterat sluta fungera.

Nu till det positiva igen. Mamma och Petra har åkt ner till gbg idag så nu slipper jag och pappa dom i 4 dagar^^ Men så jobbar ju pappa om dagarna så då är jag för det mestadels hemma själv med Nelly, Ja undrar vad man ska hitta på för nåt.

Har legat och solat nu när det har varit varmt, men blir jag brun? Nej inte ett dugg, jag är lika blek som jag var förut, är avundsjuk på vissa som knappt hinner komma utanför dörren innan dom blir bruna.

Ikväll blir det nog säbylund med pappa och Nelly, det ska bli skönt och så får vi se vad vi ska äta också, Känner jag pappa rätt så åker vi nog och köper pizza, kinamat, hamburgare eller nåt annat som man slipper göra iordning själv. Man kan ju alltid hoppas på kinamat^^

Mamma och pappa har äntligen varit snälla och köpt en ny fotboll till mig, som dom skulle ha gjort förra sommaren. Och jag börjar få pli på Nelly också, hon fattar snart att det är MIN boll och hon inte får röra den xD

Nu ska jag ut igen. Puss hej ♥

Kommentarer
Postat av: Kina

Emelie, vill du vara med mig innan Zandras fest på lördag?

Vi kanske kan ha vårat spa då? ;) haha

2009-06-25 @ 20:42:03
URL: http://grodaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0