Harge

Heej!

Nu sitter jag i Harge och tråkar, Petra har inte gått upp än och mamma och Sofie gått och lagt sig igen. Bra att pappa tog med sig min dator (y).
Jaa, midsommarafton var bra. Men det är störande att så många killar inte har respekt för tjejer. Som tex när vi dansade, Jag och sofie dansade för dom andra hade stuckit så kommer det en kille som verkligen var full och väldigt klängig, han skulle dansa med oss och såklart så började han tafsa också, så kände man hela tiden hur folk bakom kom fram och tafsa hela tiden..!
Men roligt hade vi iallafall, men det var mkt mer fulla människor än det brukar vara.
Sen så slutade kanske inte kvällen så bra, ett gäng tjejer från askersund hoppade på My (en tjej vi campar med). De drog av henne massa hår så hon har en kal fläck mitt på huvudet och så fick hon massa slag i ansiktet. Väldigt kul när det lika bra kunde ha varit en själv :O Sen vaknade Peter upp med en blåtira utan att fatta hur han fick den, Men det var säkert nån som slog till han eftersom han var så full och ganska irriterande xD

Idag blir det nog kanske bad, men det är ju så jävla kallt så vet inte om jag ska hoppa i^^ Sen ikväll blir det att äta på restaurangen. Mums :D


 
I torsdags var jag på Liseberg med Robin ♥ och massa mer. Det var kul, åkte Balder 3 gånger, rekord för min del xD
Sen lyckades jag inte vinna nånting, jag ville ju vinna ett stort gosedjur men det gick inte.. :( Robin lyckades inte heller vinna nånting mer än en liten Elefant (tror jag) som jag fick av honom :) ♥

 
Söt eller hur? xD

Aja nu ska jag försöka att hitta på nåt roligt :)

Puss hej♥

Kommentarer
Postat av: Robin

Den är mer gul än orange ;) <3

2009-06-20 @ 14:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0