Marieberg :)

Ja, vad har hänt i dag då..?

Jo, till att börja med, jag gick upp kl 10 frivilligt, det är ganska ovanligt. Okejdå, vääldigt ovanligt xD
Sen fixade jag en massa grejer och sen så tänkte jag gå en promenad med Nelly, men det blev att jag joggade istortsett hela vägen, väldigt ovanligt det också. Det var skönt, men konditionen ligger ju inte på topp. Nelly var faktiskt riktigt duktig, hon sprang bredvid mig hela tiden, hon drog inte alls. Så blir kanske en joggingtur imorgon också med henne :)

Igår så var jag faktiskt duktig och hoppade höjd också. Det var nån friidrottsgrej på GIH som familjen och Julia tyckte att jag skulle följa med på. Så när det var klart så skulle Petra värma upp och så eftersom hon skulle träna, och då medan mamma, pappa och jag väntade på henne så hoppade jag lite höjd, satte upp ribban på 1,20 till att börja med, men det såg löjligt lågt ut efter att ha kollat på när Petra tävlar. Men jag hoppade lätt över det och så höjde jag till 1,25 och kom lika lätt över det och så höll jag på till 1,40, då gick det inte alls. Men stolt i alla fall, jag kom ju över 1,35^^

I alla fall, när jag kom hem efter att ha joggat så vart det en snabbdusch eftersom Elin redan var på marieberg och väntade på mig. Tror aldrig jag har duschat så fort, och tvättat håret också. Rekord xD
Men så vart det att åka till marieberg och där köpte jag ett par nya hörlurar. Riktigt snygga och så fick jag 25% rabatt också på nåt konstigt vänster.
Sen som vanligt så hittade jag massa kläder och inga hade jag råd att köpa eftersom jag hade köpt hörlurarna. Men så ska jag dit imorgon igen för då sak jag köpa en t-shirt jag hittade på Gina. Har ingen bild men det kommer säkert. Och så ska jag försöka hitta lite grejer på cubus också eftersom jag har presentkort där.

Sen vart det att åka hem och så satt jag och Elin och prata på studsmattan och lyssnade på musik ( Oj, vad många "och" det vart i den meningen xD ) Sen åkte vi tillbaka till marieberg så Elin kunde köpa en tröja och så dumpade jag av henne där och åkte hem. Då vart det att sätta mig vid datorn och leta massa musik som jag ska ha när jag ska till Harge.
Blir att åka dit på fredag förmiddag istället för torsdag kväll eftersom jag kommer hem så sent från liseberg.

Nej nu ska jag ta och titta på film. Igår vart det ju På rymmen med Pippi Långstrump så man kan ju aldrig veta vad jag ska kolla på nu^^

 Det vart dom här hörlurarna :)



Miss you.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0