Sommar!

Somnade typ 4 inatt, lade mig runt 23 och sen tänkte jag läsa en lite stund, men fastnade i boken, jag höll på att somna medan jag läste flera gånger, men det var ju så spännande. Om nån undrar vad det var för bok jag läste så var det New Moon och nu måste jag till biblioteket och låna nästa bok, Eclipse. Jag är duktig som läser böcker på engelska :D


Ja här sitter jag och läser då, och jag vet att jag har beniga ben^^

Och jag är glad för jag har faktiskt blivit brunare, det syns egentligen inte så mycket, men om man kollar på mina ärr så syns dom mycket tydligare än vad dom gjorde förut. Det kanske inte är så bra, men skitsamma.
Jag har fått fräknar också, det tror jag inte jag har haft förut.

Så himla skönt att det är riktig sommar nu, jag kanske inte solar direkt med jag är ute hela dagarna och nu slipper jag i alla frysa när jag går ut :)

Nej nu ska jag nog ta nåt att äta sen blir det väl att göra nåt annat :)

Puss hej♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

lelle kan man ha obeniga ben? XD

2009-07-03 @ 21:03:36
Postat av: L I N N

TWIIILIIGHT :D

Jag måste säga att tvåan är min favorit, men i fyran så vill man verkligen inte att boken ska ta slut!

2009-08-06 @ 10:16:26
URL: http://superlinnsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0