Melodifestivalen

Haha, jag och Elin hade bara lite aggressioner mot svenska folket igår xD
Ingen av dom som vi ville skicka iväg fick ju höga poäng, jo visst av juryn men inte alls av svenska folket och hur fan kunde Caroline af ugglas komma 2a??? Det var ju bara några få poäng mellan 2an och 1an och hur skulle det ha sett ut om vi hade skickat iväg henne till Moskva? Inte för att jag tyckte om operasångerskan men hon var i alla fall mkt bättre än "snälla, snälla". Herregud säger jag bara...


Innan melodifestivalen dådå så satt jag och Elin och kollade på Linas Kvällsbok, den var bra, men en aning pervers,  men det bästa var ju bloopers i slutet (som en liten hund) xD

Aja nu MÅSTE tydligen Petra ha min dator så får väl sluta skriva nu..

Puss hej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0