Modell

Okej, nu är det verkligen dags att uppdatera!
I torsdags hade vi hantverksteknik hela dagen, roligt som vanligt. Hade med mig kameran till skolan också för en gångs skull. Men smart som jag är så glömmer jag den på en bänk i klassrummet och när jag kommer tillbaka så är det tydligen nån som har tagit den, sen tagit massa kort och lagt tillbaka den där jag lämnade den^^

Några bilder som nån tog^^

 Emmelie och Mathilda

 Våra lärare: Ann-Louise och Malin

 Bea och Matilda

 Jessica, Jessica och Hannah

Sen efter skolan så vart det att gå till salong Snygg med Jenna, Jennifer och Matilda. Så nu ska vi vara modeller åt dom, dom ska färga och klippa håret, sen ska vi visas upp för massa folk. Blir ledig från skolan då också, men det ska iallafall bli jättekul.

Sen vart det att åka till KU, vi skulle ha ätit pizza där men det vart nåt krångel med det så vi gick till parkhallen istället och köpte en färdig pizzabotten som vi fixade i kyrkan sen. Sen vart det att prata, äta pizza och skratta såklart :D

 Helena :)

 Kina :)

 Jag

 Fyfan vad vidrig den var! Haha x)


Om det är nån som inte tycker om bilderna jag lagt upp på dom så säg till så tar jag bort! :)
Puss hej♥

Kommentarer
Postat av: Elin

spy känsla av drickan! XD hoppas vi vara snart för jag saknar min lelle! <3<3<3

2009-03-09 @ 18:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0