Narkissos

Sitter i skolan nu då. Jag håller på och letar fakta om Narkissos, det var faktiskt ganska intressant att läsa om honom. Och det här abetet är nog inte så jobbigt som dom andra inlämningsuppgifterna har varit. Snart är det lunch och efter det så ska vi tydligen till nån mässa på conventum, har inte fått nån information alls om det, men jag slipper i alla fall engelskan. Sen bli det nog kanske att färga Elins hår, det beror på hur jag mår då, skulle egentligen behöva städa rummet men har man lovat så har man. Blir inte färgningen av idag så får vi ta det imorgon istället.

Blir inget långt inlägg nu, jag skriver mer ikväll.

Puss hej♥

Och jag måste bara skriva: Ni som läser min blogg är väldigt dåliga på att kommentera^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0