Svenska

Har svenska nu då. Har precis skrivit klart uppsatsen om Narkissos, den blev bra tror jag. Nu funderar jag bara på vad jag ska hitta på för nåt i 25 min till. Får väl sätta mig och läsa lite olika bloggar.
Sen är det lunch och jag hoppas att det är nån god mat för jag är ganska hungrig. Och så har jag tagit en ipren nu så då kanske min huvudvärk försvinner så att jag kan stanna kvar den sista lektionen. Sen blir den nog att vara med Elin och då ska vi väl kolla på film. Om jag får bestämma så ska vi kolla på Nalle puh^^ Men Elin går nog inte med på det. Så då får vi väl ta och kolla på massa OTH-avsnitt istället ♥

Här kommer en väldigt vacker bild på den "vackra" Narkissos.

Puss hej♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0