Tisdag...

Sitter i skolan nu då, hade egentligen tänkt vara hemma idag med, men jag bestämde mig för att gå till skolan i alla fall, fast just nu ångrar jag det, har skitont i huvudet. Ska ha svencka nu och då ska jag skriva klart min uppsats och så får jag se sen om jag orkar vara kvar i skolan sen. Jag slutar ju ändå tidigt idag, typ halv 2, men men.

Längtar till imorgon, men jag har ingen aning om vad jag ska ha för kläder. Ska ta med mig festkläder dit bort, tror jag ska ta mina jeanstights och sen nåt linne eller nån tunika/klänning, får se hur det blir. Sovmorgon får jag i alla fall, ska inte vara i Vivalla förrän kl 10 så :)

Nu sitter jag bara och väntar på att Jenna ska sluta. Vi ska gå ner och köpa macka^^

Pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0