Tisdag!

Då åkte Elin hem för en liten stund sen, jag färgade hennes hår och sen så flummade vi lite som vanligt, vilket var ganska roligt efter en lång och tråkig dag i skolan. Och nu har jag världens huvudvärk, då ska man inte sitta vid datorn, jag vet, men ska bara skriv detta inlägg och sen måste jag städa mitt rum innan crosstävlingen börjar på tv, förstår inte ens hur man vågar göra såna hopp samtidigt som dom gör massa trix i luften, det är ju totalt livsfarligt, men roligt att titta på. När jag åker cross så hatar jag när det kommer ett lite "gupp" så att man typ gör ett "hopp" x) Fast det värsta var ju när jag släppte kopplingen fel vid nåt tillfälle och jag råkade köra upp på bakhjulet, lagom läskigt, vilket påminner mig om att jag vill åka cross igen :)

Så har jag lyckats tappa bort min skåpnyckel, letade igenom alla fickor på mina byxor och sen rotat igenom hela väskan, skulle inte förvåna mig ett dugg om den hänger kvar i låset som en annan gång^^ Men ska nog ta och kolla igenom mina jackfickor igen sen. Ikväll blir det i alla fall att lägga sig tidigt, ska kolla på crosstävlingen och sen gå och lägga mig och läsa, just nu håller jag på och läser Jurtjyrkogården, den är inte alls som filmen, boken är mkt mer detaljerad och han Jud som bor typ granne med familjen har ju tydligen en fru, bilket man inte alls får reda på i filmen. Jennifer säger att boken är mkt läskigare än filmen, det hoppas jag för jag gillar spänningen :D

Nej nu MÅSTE jag verkligen städa!

Puss hej♥

Saknar min älskling

Kommentarer
Postat av: Kina

haha Jag gillar inte stavningen på djurkyrkogården xD haha usch

Men nu kommenterar jag Emelie :D ♥

2009-03-10 @ 21:39:50
URL: http://grodaaa.blogg.se/
Postat av: Elin

Nu kommenterar jag oxå xD och du skrev inte att vi ska vara imorrn oxå :(

haha jag tycker faktiskt att din hund är mindre läskig nu :O (känn dej STOLT)

haha det var kul när din katt börja morra och båda vi undrade vad faan det var hon morra åt innan vi insåg att det var en katt bakom oss oxå XD <3<3<3

2009-03-10 @ 22:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0