En bra onsdag!

Det har väl varit en bra dag idag, På hantverkstekniken började vi planera vårat gruppprojekt, den här gången var jag, Emelie och Emmelie i samma grupp, så nästa vecka ska Emmelie fixa Emelie själv eftersom jag är ledig då (Ska vara modell då) och veckan efter det är det andra Emmelies tur att bli fixad och veckan efter det ska dom två fixa mig. Vi ska ta med oss varsin finklänning och sen ska vi komma på en passande frisyr och sen sminka. Det ska faktiskt bli kul, det som ska bli mindre kul är ju att vi ska visas upp för hela klassen. Usch!

Efter att vi planerat klart så skulle vi fortsätta på våra dockor som vi påbörjade förra veckan, vi skulle plocka ur alla clips och sen kamma ur och göra en "formad" frisyr, det vart inte alls bra första gången, men sen när jag hade kammat ur den och börjat om från början gick det mkt bättre :)

 Min jättevackra frisyr x)


Sen hade jag bild och då fortsatte jag skissa min teckning, det gick faktiskt bra och jag blev ganska nöjd med den :)

 Det kanske inte vart så jättesnyggt men man ser ju i alla fall vad det är för nåt, och jag tänker inte lägga ut bilden som jag målade av för då kommer min bild va jättedålig x)


Den här flätan gjorde jag förra onsdagen på hantverkstekniken, jag vet att den vart lite sne men det var faktiskt den första utbakade flätan jag lyckades göra bra :)



Efter bilden var det DISA och då fortsatte vi prata om negativa tankar och hur man ska kunna identifiera dom. Det är väldigt svårt och kom också på nu att jag måste skriva i min läxa.

När skolan var slut så skulle jag ta halv 4 bussen hem för då skulle Elin hoppa på samma buss på sanatorievägen, men när jag hade slutat så gick jag och Jenna upp på stan och då såg jag min buss komma så då såklart går jag ju på den. Men det var inte förrän jag hade gått på den som jag upptäcker att klockan bara är 3^^ Så ringde Elin och sa det och hon sa att hon inte skulle hinna med den bussen så då bestämde vi att jag hoppar av och går till kristina, sen så kommer Elin och möter mig där. Så jag gick till Kina och då satte vi oss vid datorn och kollade på en klädsida efter några snygga kläder, vi hittade ganska mkt snyggt, bla klänningar och korsetter^^  

Sen så kom Elin och då gick vi till bussen och sen vart det att vandra hem till mig och kolla på film. Vi tänkte kolla på Linas kvällsbok, men den funkade inte, då tänkte vi kolla på Boogeyman 3 men vi ångrade oss och kollade på Let the right one in. Eller Elin kollade mest, jag somnade till lite då och då^^ Och eftersom jag är så trött funderar jag på att skippa greys anatomy ikväll och lägga mig tidigt och nu kom jag på också att jag glömde bort att kolla på crosstävlingen idag igen. Glömsk jag vet! ^^

Ha det bra!
Puss hej♥

Kommentarer
Postat av: Kina

Emelie, den teckningen var jätte fin :)

Och du vet att du får praktisera alla frisyrer förutom de som du måste klippa på moi :D

<3<3

2009-03-11 @ 22:36:49
URL: http://grodaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0