Frisörmässan

I fredags var det skola och vi slutade tidigt denna vecka också :) Då vart det att åka och handla och sen så vart hem, skulle vara "barnvakt" åt grannen, visst han är väl 11? 12? 13? men han föräldrar tyckte i alla fall att han inte fick vara ensam hemma några timmar. Så spenderade fredagkvällen med Gustav, sen senare på kvällen klippte jag håret på han. Fick verkligen övertala honom, han var väldigt feg, men han tyckte efteråt att det vart snyggt :)
Sen vart det att gå och lägga sig, skulle upp tidigt på lördagen.

I lördags skulle jag vara på skolan kl 07.15. Runt halv 8 åkte vi från skolan mot Jönköping, försökte sova lite på vägen ner, men det gick inte så bra. Kl var ungefär halv 11 när vi kom fram, på vägen stannade vi i Motala för att ha en kisspaus. Det var roligt på mässan, men efter typ 3 timmar vart deet långtråkigt eftersom vi redan varit på alla ställen ca 3 ggr, men då var det ca 4 timmar kvar tills vi skulle hem igen så det var bara att gör det bästa av situationen. Sen var den en modevisning med märket CREW . Dom som hade fixat modevisningen hade gått ut och hämtat 40 killar från gatan och sen stylat dom.  När modevisningen började så kom Magnus Carlsson ut på catwalken och pratade lite, sen så började killarna gå ut och Nathalie vart typ förälskad i nån av dom (Vet fortfarande inte vem det var).
Köpte i alla fall en kniv, en effileringssax och sen 13 hårprodukter som hade olika dofter, bla. Blåbär, jordgubb, körsbär, citron och lakrits.

 Elmia, där mässan var.

 Jennifer på bussen ner :)

 Nåt ställe där man kunde få energidryck :)

 Nån tjej som stod modell :)

 Närbild på modellen, älskar hennes frisyr! :)

 Den här bilen vill jag ha! :)

 Skol-SM i herrfön :)

 Magnus Carlsson :)

 Här är alla 40 killarna på rad, slutet av modevisningen :)

 Bea :)

 Nathalie :)

Och som jag skrev i förra inlägget: Om det är nån som inte tycker om bilderna jag lagt upp på dom så säg till så tar jag bort! :)

Puss hej♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0