Sjuk..

Igår kom Becca hit och vi låg och myste i soffan och kollade på massa filmer. Först kollade vi på Twilight, sen The Unborn och sist The Grudge 3. Under de 2 sista filmerna så höll hon så hårt i mina händer att jag trodde att dom skulle gå av, men det gick bra ändå x)
Har saknat dig Becca ♥

Nu så ligger man hemma och är sjuk då, ont i huvudet, magen och så är jag genomförkyld också. Lagom roligt, så får väl se om jag orkar till skolan imorgon, men det borde jag nog, känns som att man missar så mkt. Onsdag måste jag i alla fall vara frisk, för då är det den där modellgrejen, så då får vi se hur mitt hår ser ut efteråt, jag längtar tills dess :)

Nu ska jag nog ta och plugga lite. Om jag orkar... ^^

Puss hej♥



Jag har beslutsångest, ska jag köpa den här klänningen eller inte? Jag är helt förälskad i den :)


Kommentarer
Postat av: Robin

Finast <33

2009-05-01 @ 15:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0