Tävling igår

Igår vart det att gå upp tidigt också, skulle till Borås. Jag gick upp runt 7 och eftersom Danne vägrade gå upp, så fick jag ta och väcka honom. Så skulle dra av hans täcke, men det höll han ju i, men fick tillslut av han det, men då såklart drar han tag i det och jag flyger med täcket och landar rakt på honom x) Så höll vi på i typ en kvart, sen hamnade vi på golvet och då äntligen gick han upp. Sen somnade vi i bilen på vägen ner, när vi var framme så gick vi in och det var ganska lagom till Petras tävling, men hon hade ont i knät så det kanske inte gick så bra som det skulle ha gjort, Men hon hoppade i alla fall 149 cm och kom typ på 14 plats av 23 eller vad det nu var. Sen vart det Donken och efter det åkte vi den långa vägen hem igen. Jag somna typ direkt och Danne med, sen tror jag att han satte sig och kollade på Svampbob Fyrkant^^
Sen när vi kom hem var vi fortfarande trötta så vi la oss i soffan och kollade på massa olika serier.
Sen kom Annika och Jörgen med Douglas, och han har verkligen blivit stor^^




Visst är han sööt? :D

Efter att dom hade åkt hem så tog jag och klippte Petra och då fick jag användning av kniven, den är verkligen bra, och hennes hår vart skitsnyggt, men hade velat klippa det lite kortare :D



Och idag har jag inte gjort så mkt, massa teori i skolan och efter det vart det hem och kolla på tv och så. Och nu kollar jag på The Invinsible, den är bra, men har sett både den och den svenska versionen flera gånger så vet exakt vad det är som händer. Men ska nog gå och sova nu så att jag orkar med morgondagen.

Puss godnatt♥

 Danne :) Fråga mig inte vad han gör för det kommer jag inte ihåg^^

Kommentarer
Postat av: Jenny

LOLOLOLOLOLOL för hunden LOL!

2009-03-13 @ 22:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0