Klänning :D

Imorse så kom Ellan och väckte mig och så skulle jag fixa håret på henne innan hon skulle på fest.

Såhär vart resultatet:




Sen vart det att åka till Marieberg med Petra och Sofie och jag hittar såklart en skitsnygg klänning på Wear It, men jag köpte den inte, Jag har bara 500 kr kvar och klänningen kostade 449 kr så kommer inte ha så mkt pengar kvar då^^

 
Visst är den snygg?! :D

Men nu så har Elin kommit så då ska vi nog ta och kolla på film och dricka cola :D

Sen blir det finalen på melodifestivalen :) Vem/ vilka tycker ni ska vinna? Säg bara för guds skull inte caroline af ugglas!
Vinner hon så döör jag xD Jag tycker i alla fall att Måns, EMD eller Heat ska vinna! :D
Skriver mer sen :)

Puss hej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0