Gårdagen (:

Jaha då sitter man i skolan igen. Ska egentligen jobba med nåt papper som vi fick av Olle på naturkunskapen, men orkar ju inte, är hur trött som helst.

Aja, igår så åkte Sofie och Danne hem runt 15.00, då började jag städa mitt rum, sen vart det att gå ut med Nelly. Runt 16.30 så kom Elin och då kollade vi på the grudge 3, den är verkligen en sån film som man hoppar till hela tiden och man har verklilgen känslan att den där vita handen bara ska dyka upp på sin axel eller nåt sånt. Sen mitt i filmen, där jag vet att det egentligen inte kommer hända nåt speciellt, då såklart ringer min mobil, jag och Elin typ skriker till, samtidigt som vi börjar asgarva för att vi blev så rädda. Sen vart det att kolla på patrik 1.5, och det gick ju inte direkt bra, vi började kolla, men sen stängde vi ner filmen för att det var nånting vi hade glömt att göra. sen så satte vi på filmen igen och då stängde vi ner den igen av nån annan anledning, sen så höll vi på sådär. Sen när vi kommer till slutet av första halvan så hakar filmen upp sig, så vi kan inte se mera, samtidigt som vi upptäcker att det bara är halva filmen som ligger på min dator. Hur lyckat är inte det.

När Elin hade åkt hem kommer jag inte alls ihåg vad jag gjorde, jo juste, jag prata med min kusin, han behövde tydligen låna nån mobil eftersom hans blev stulen. Då satt vi och diskuterade det, sen gick jag ner och skulle lämna tvättkläder, då håller pappa på och kollar på lägenheter, då frågar man ju såklart om han tyckte att det var dags att flytta, men då så berättade han att grannarna ska flytta, igen. Den här gången hoppas jag att det är nån snygg kille i typ min ålder som flyttar in där och inte nån mer barnfamilj^^

Men nu måste jag verkligen börja jobba på mitt arbete annars kommer Olle bli tokig^^

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Kina

Hej Emelie!

Hur klistrade du in klockan på din blogg? Frö om du akn klistra in den där borde ju jag kunna klistra in min the sims 3 grej där :D

<3<3

2009-03-02 @ 13:12:36
URL: http://grodaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0