Fredag & Lördag

Jaha, i fredags var jag ju hos läkaren för att kolla min mage, hon hittade såklart inget fel, men jag fick ta massa blodprover, typ 9 st rör, och jag är ju spruträdd och så sitter mamma bredvid  och skrämmer mig! Dom tog blodprov för gluten, struma och massa olika vitaminer och sånt jag kunde ha brist på. Sen när läkaren var klar med allt så säger mamma helt plötsligt:
- Nu när Emelie har varit så duktig, kan hon inte få ett klistermärke då?
- Jodå, att jag inte tänkte på det! vi har faktiskt fått in några nya här med Bamse! Svarar läkaren
Behöver jag säga att jag höll på att dö?!
Vi får i alla fall provsvaren innan 14 dagar och jag slår vad om att alla prover visar att allt är normalt, bara för att^^

Igår kom i alla fall Danne hit och höll mig och Sofie sällskap. Vi satte oss och kollade på twilight. och jag fattar inte varför alla blir som galna efter att ha sett den. Visst filmen var jättebra, Edward var snygg, men varför måste man bli galen i den? xD Efter den kollade vi på a cinderella story, och Chad Michael Murray är ju bara såå snygg! Sen kollade vi på melodifestivalen och det var inga som man direkt fastna för, men jag tyckte star pilots och Sarah Dawn Finer var bra. Sen vart det att kolla på Patrik 1,5, fast datorn dog i slutet av filmen så vi fick inte se klart på den x) Tycker att Danne ska komma lite oftare, nu var det över en månad sen jag träffade honom sist. Ska försöka att övertala honom att följa med till Borås nästa helg. Då ska vi ha väldigt kul i bilen på vägen ner, har jag bestämt^^

Puss hej


Kommentarer
Postat av: Bellbell

Bamse är bäst :D<3

2009-03-01 @ 19:29:56
Postat av: Jenn

1. Twillight är jätte bra även om han inte vore snygg.

2. vem blir exhalterad över chad michael murveldjur? ;)

2009-03-02 @ 10:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0