Plugg

Okej, skulle ha gått och lagt mig för en timme sen, men så kommer allt annat i vägen. Men nu ska jag skriva ett inlägg och sen SKA jag sova.
Igår var jag faktiskt duktig och pluggade, när jag kom hem fixade jag klart uppsatsen om snickaryrket, sen ritade jag en teckning, sen svarade jag på frågorna på naturkunskapspappret och sen gjorde jag en powerpoint som jag ska skicka till min lärare. Är stolt över mig själv, så här mkt har jag inte pluggat sen skolan började typ. Nu har jag bara svenska, engelska, samhällskunskap och matten kvar, sen är alla läxor klara^^ Men nu måste jag faktiskt sova! Ska upp tidigare imorgon så att jag hinner duscha.

Puss hej♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0