Mycket som har hänt

Sitter här och är totalt dyngsur. Hade klippt Tommy så hade min sprayflaska med vatten framme och den var typ full, så då tar Rickard den och sprutar i nacken på mig (vattnet var iskallt).
Sen tog jag flaskan och började spruta på Rickard och då säger han att det var pappa som sprayade på mig och jag var ju inte riktigt säker så jag tar och sprutar lite på pappa också.
Men det skulle jag inte ha gjort, för han var otroligt snabb och fick tag i sprayflaskan.
Sen tryckte han ner mig på golvet och började spraya på hela mig. Då tog jag ett helt glas med vatten och kastade över honom. och sen sprang jag till badrummet för att låsa in mig, men jag hann inte så pappa trycker ner mitt huvud i handfatet och sen sätter på vattnet så hela mitt hår är blött, och hela linnet i stortsett xD
Nu sitter jag och funderar på hur jag ska hämnas^^ Funderar på att väcka honom imorgon genom att hälla ett glas vatten över honom, eller kanske en hink x)


Aja, idag var det skola, slutade kl 12.40, missade precis bussen till Kumla. Så fick ta bussen som gick 14.15, men eftersom jag inte hade nånting att göra så gick jag till Style(en frisörsalong) och kollade om dom hade praktikplats, men dom skulle ringa upp när dom hade tid. Sen vart det att ta bussen hem till mig. När jag kom hem så lämnade jag mina böcker och sen så vart det att springa till kumlabussen, blev hämtad av Malle och Elli på kumlastation. Då åkte vi till en frisörsalong och kollade APU-plats. Så nu har jag praktikplats, det känns bara så avlägset att ha det i kumla, typ världens ände eller nåt xD haha




Sötaste, underbaraste Elli på bild

Men sen vart det att åka hem till Malle och Elli, där upptäckte jag att både Elli och Vicki hade gjort om sina rum och det gjorde dom typ i höstas så har tydligen inte varit hos dom på väldigt, väldigt länge x)
Sen vart det att gå till bussen och åka hem. Då vart det att laga tacos med lillasyster, och så kom Rickard också och ville ha mat, sen ringde Tommy och ville bli klippt och så ville han såklart ha mat också :D




Igår så vart det att gå ut och äta med kyrkan, vi träffades först hos Helena och där spelade vi Rockband och det var jättekul. Ägde ju ut alla på trummor (Eller inte^^) Funderar på att skaffa det, men det verkar vara så himla dyrt. Kul var det i alla fall, sen så gick vi iväg till Paco´s och åt tacos x)
Det som var mindre kul var ju att jag, Helena och Elin väntade i typ 50 min på att pappa skulle komma och hämta mig. och då hade jag nästan frysit ihjäl. Sen vart det i alla fall hem och kolla tv och så.



Och i onsdags så åkte jag ju till vivalla till den dära modegrejen. Var där från kl 10 på morgonen till typ kvart över 9 på kvällen, det 3 sista timmarna var riktigt tråkiga, och den var inte kul att bli uppvisad för alla frisörer. Speciellt inte när frisören som skulle visa upp oss började rycka en i håret och så. Men det var kul, lite läskigt också. Min lugg vart ju lite orangerosa först ibörjan när dom blekte ner den, sen vart den något rödare  sen :)

  Jennifers fina uppsättning :)
  Jennas fina uppsättning
 Matilda :) Avundsjuk på hennes lila hårfärg, det ville jag ju också ha^^ 
 Jaa... Så här såg jag alltså ut efter att dom hade blekt luggen, lite blandat med färger (och jag har verkligen snyggaste minen också^^ )



Färdigt resultat :) Men jag tyckte att dom klippte håret för kort :( Jag som försöker spara ut mitt hår..

 Närbild x)

Nu ska jag sova :)
Pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Kina

heum..glömt något som du skulle göra i fredags? Host

Ialla fall tycker jag att du blev väldigt fin i håret ^^

2009-03-21 @ 23:00:29
URL: http://grodaaa.blogg.se/
Postat av: Anna Lundh - Robinsondeltagare

ooh tack så mycket ;D ja du får hålla tummarna för mig!! kraam

2009-03-23 @ 00:31:36
URL: http://annalundh.se
Postat av: Jenn

Gud stackars dig det där med vattnet, jag skulle blivit jätte arg ^^ Men fina bilder från stylingen :)

2009-04-01 @ 10:51:45
URL: http://jiimmysfliicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0