Fredag - skola

Sitter i skolan nu då. Orkade inte skriva nånting i bloggen igår eller i onsdags. Men jag ska skriva om hur det var på modellgrejen när jag kommer hem för då har jag bilder och så också. Nu så ska jag snart ha data och sen slutar jag. Då ska jag til stan och kolla när 701 går och sen ska jag gå runt och fråga om APUplats. Hittar jag ingen så åker jag till kumla för där vet jag ett ställe som jag kan få ha min APU. Men innan så måste jag ringa Malle så jag vet vart stället ligger^^ Sen blir det att åka hem och umgås med min kära syster. Mamma åker till Lund och pappa ska på firmafest och Petra och jag ska ingenstans. Rolig fredagkväll^^

Pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0