Julia & Isabel :D

Teori i skolan idag, inte roligt. Efter skolan var jag med Julia och Isabel :) Vi åkte hem till isabel och där tog vi fram örebrokatalogen och kollade runt på skolor. Sen vart det att spela monopol, jag och Julle bildade en "hemlig" pakt, det var jättekul! Fast det bästa var när Isabel frågade om vi ville ha en semla, då tittade jag och Julle på varandra och sen kunde inte vi sluta skratta, men jag fattar fortfarande inte vad det var som vi skrattade åt egentligen :D Roligt var det i alla fall.
Sen var jag ju så smart att jag tog på mig mina tennisskor imorse, inte visste jag att det skulle komma en dm snö^^ Tur att man fick skjuts hem, det hade inte varit roligt att gå hem över gärdet.

Nu kommer lite bilder från dagen!♥







Oliver var på sin 4-års kontroll idag då upptäckte läkaren att han var döv på ena örat och hade dålig syn, stackars lilla unge, men jag slår vad om att han kommer bli hur söt som helst om han får glasögon :)

Nu kommer en liten bild på sötaste ungen! ♥



Nu ska jag gå och sova!
Puss hej♥

Kommentarer
Postat av: Bellbell

Eran pakt var mkt "hemlig" ^^

Observera att både du och jag, men inte Julle, håller på med mobilen xD

2009-03-03 @ 19:05:22
Postat av: Julia

Emelie, du det var iaf en rolig pakt ;)

haha och jag vann alltihopa ;P eller hur var det?



jag hade inte insett hur blond jag är, efter att ha sett bilderna förstår jag varefölr de kallar mig dum :P



ni är bra! <3

2009-03-04 @ 20:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0