Söndag kväll

Det var ett tag sen jag skrev nu. Känns som att helgen aldrig tar slut, har ju varit ledig från onsdag kväll till måndag, alltså imorgon. Så imorgon SKA jag städa rummet och fortsätta plugga matte. jag har typ bara 50 tal kvar på kapitlet som jag ska göra klart under veckan. Sen imorgon kväll sticker jag till mormor och kommer antagligen inte hem förrän på fredag. På fredag blir det minigolf med Ku och det måste jag såklart vara med på och jag hoppas jag får sluta lite tidigare från praktiken.

Idag sov jag till typ halv två, det var väldigt skönt, sen kom min gammelfarmor och hennes son, alltså min sk morfar. Han har blivit riktigt gammal nu, och det var väldigt länge sen jag träffade honom. Det roligaste var när jag sa till petra:
- Petra, din morfar är här!
- Va? Seriöst? Är det han gamla där vid bilen?
- Jao, gå ut så kanske du hinner se honom.
Petra halvt springer ut och utbrister:
- Fan, jag missade honom! Och kollar när bilen åker iväg.

Det märks att vi inte har träffat våran morfar på väldigt länge va? Men vem bryr sig, skiter han i oss så skiter vi i honom.

Men sen vart det att plugga lite matte, och jag hann faktiskt med typ 15 tal, duktig jag är va?
Sen vart det att åka till skopunkten och kolla skor med Petra, vi hittade massa skor men inte såna jag har letat efter. Det var synd, så får ta och leta i andra skoaffärer tills jag hittar dom.

Nu ska jag ta och kolla klart på tv, sen lägga mig och läsa. Har ju seriöst snart inga böcker kvar att läsa, ska i alla fall försöka få tag i New moon.

Puss hej♥



Natti natti säger Nelly ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha de va faktist lite roligt :D XD

2009-05-26 @ 16:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0