Film hela dagen!

Jag har beslutsångest, ska jag till praktiken imorgon eller inte. Jag mår mkt bättre än vad jag gjorde igår, man jag är fortfarande inte fullt frisk. Känns som att det är bäst att stanna hemma imorgon också, men ändå känns det som att jag inte vill missa massa dagar. Aja, får väl gå upp vid 7 imorgon och se hur jag mår då, mår jag bättre så får jag väl åka iväg. 

Hade ju planerat att storstäda mitt rum idag när jag ändå var hemma. men det gick inge bra med det. Vaknade typ vid 8 och då ringde jag skolan och sjukanmälde mig, sen ringde jag praktiken men då öppnade dom inte förrän 9 så fick vänta en timme typ innan jag kunde ringa. Då la jag mig och läste, har faktiskt varit duktig och börja läsa twilight, den engeska versionen och jag har kommit igenom halva boken redan och jag fattar faktiskt det mesta. Vilket är helt otroligt och boken är faktiskt riktigt bra.  Sen vid 9 så ringde jag praktiken och sa att jag var sjuk. Men straxt innan det så ringde pappa mig och sa att han hade köp en frisörstol åt mig. Det är jättebra, eftersom det är jobbigt att klippa nån som är jättekort eller jättelång. Enklare då att kunna justera höjden. Men sen somnade jag om och vaknade inte förrän typ 2. Trodde inte att jag skulle sova så länge, men det behövdes kan jag säga. Sen vart det att kolla klart på Eva och Adam, efter den kollade jag på Mulan, sen Den bästa sommaren (den är seriöst sämst) och sen kollade jag på början av Tarzan (älskar den filmen). Så imorgon om jag är hemma ska jag kolla klart på Tarzan, sen Lejonkungen och sen Lejonkungen II. Jag vet, jag älskar barnfilmer! Fast måste såklart städa innan jag kollar på filmerna isåfall

Nu har jag precis kollat klart på Eurovision song contest semifinal och det var bra att Sverige gick vidare men jag tycker fortfarande inte om låten. Jag tyckte om Finlands och Islands bidrag, om inte Sverige vinner så tycker jag att dom ska göra det.
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag ta och spela gitarr och sen ska jag ta och läsa sen ska jag sova.

Puss hej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0