Läkarbesök..

Var hos läkaren idag då, det gick väl bra tror jag. Läkaren skulle skicka en remiss till barnläkaren på USÖ och sen fick jag ta massa blodprov. Jag hatar att ta blodprov och allting blir ju bara värre om man sitter och spänner sig, så försökte i alla fall slappna av, men det var inte så enkelt sen när det började sticka i lillfingret och sen gick det vidare över hela armen. Höll ju på att få lite halvt panik, men då, tack och lov, var alla prover klara och nu ska vi bara vänta på resultat. Visar inte proverna bra så får jag åka till USÖ där dom ska gå ner med en slang genom halsen på mig ner till magen och kolla om jag har gluten eller nåt annat fel. Roligt eller vad säger ni?

Har haft en sprängande huvudvärk hela dagen och sen självklart ont i magen också, mensvärken har i alla fall gått över. Det är bra.
Imorgon ska jag ta mig till praktiken. Blir att gå upp tidigt imorgon bitti för att jag måste packa eftersom jag ska till mormor och stanna till på onsdag.

Nej, nu ska jag lägga mig och läsa och mysa med älskling ♥

Puss hej♥

Kommentarer
Postat av: E...

slang grejen har dom gjort på mej :( fast man är nersövd så det är inte så farligt :P fast man känner sig konstig i halsen när man vaknar XD elr jag var det iaf :P <3

2009-05-19 @ 10:28:36
Postat av: Foki

Svar: tack så jättemkt för den här fina kommentaren/komplimangen! det fick mig att sken upp som en sol!



hehe självklart kommer jag ihåg inläggen :) jag tyckte att filmen var också vidrig ^^



Kramar från Foki :)

2009-05-24 @ 00:48:20
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0