Måndag

Vissa saker förstår jag bara inte, hur mycket jag än vill och jag hatar det...

Och vad jag mer hatar är att jag är så osäker på allt. Tänk själv att inte våga öppna munnen bland massa folk för att man är rädd att säga fel, att inte våga tala eller bara vara med killen man gillar för man är rädd vad han tycker om en, att inte våga säga sin åsikt till vissa för att man klassas som typ tönt eller nåt. Det finns så himla mycket som jag är så osäker på, pratar jag med nån så säger den, Ta en risk, våga chansa, du vet ju inte vad som händer. Nej, det vet jag inte, men jag vågar inte chansa för jag är rädd att det värsta ska hända.
Alltså det är skitjobbigt, tänkte att jag skulle bli bättre, våga mera när jag började gymnasiet, i en ny skola, ny klass. Men det gick inte alls bra. Får kanske göra ett nytt försök när jag börjar 2:an.
Vet inte ens om nån orkar läsa det här..

Men men, min hosta börjar bli bättre i alla fall, men så fort jag hostar så får jag skitont i lungorna och får andningsproblem, vilket inte alls är kul. Så skippar praktiken imorgon, roligt om man får en hostattack när man pratar med en kund eller nåt. Blir en storstädning på rummet och sen lite gitarrspelande och förhoppningsvis ska jag sjunga till om min röst tillåter det. Det är hur jobbigt som helst att inte kunna sjunga, speciellt när man vill det.

Men nu tänker jag ta och kolla klart på tv sen ska jag lägga mig och läsa.

Puss hej ♥


Kommentarer
Postat av: en förlåt-låt lixom

ha tofsen och slå dej själv XD nej men lelle det kommer bli bra :) jag komma och se klart på eva och adam :D <3

2009-05-12 @ 10:34:11
Postat av: Jenn

Jag tycker inte att du är så överdrivet osäker som du säger, visst lite men jag vet, och många fler att du är mycket mer innanför lilla dig :)

2009-05-13 @ 18:18:56
URL: http://jiimmysfliicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0