Hellu

Lyckades missa bussen idag så fick ta nästa buss till skolan, vilket gjorde att jag kom försent till datan men jag hade tur för dom andra hade inte riktigt börjat än. Sen var det kör, det har jag saknat, har bara varit med en gång den här terminen. Har ju så många lektioner som jag inte får gå ifrån på, så det har inte blivit så mkt. Men idag så sjöng vi i alla fall massor av Michael Jackson-låtar. Sen pratade jag med körledarna så nu ska jag få sjunga för dom så jag får kanske sjunga solo eller duett på julavslutningen eller nån annan konsert, det skulle verkligen vara jättekul :)
Efter skolan vart det att träffa Elin en stund och efter det åkte jag hem och åt och sen skulle jag lägga mig och kolla film men somnade istället, så sov typ i 4 timmar, det var skönt.
Jag håller nog på att bli sjuk igen, börjar bli förkyld igen, fryser hela tiden (har inte feber) och så är jag helt slut och trött hela tiden. Ska nog sova direkt efter att Greys Anatomy har slutat.

Puss hej♥


Kommentarer
Postat av: Jenna

om du sjunger solo el duett så måste du säga till mej så jag kommer o kollar:D <3

2009-10-06 @ 10:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0